Durmazlar Mak. San. Tic. A.Ş.

Durmazlar Mak. San. Tic. A.Ş. 2017-12-10T05:25:58+00:00

Project Description

Türkiye’de sektörünün lideri olan Durmazlar, sac işleme makinaları üretimi alanında faaliyet gösteren, 1500 kişilik uzman kadro, son teknoloji ile donatılmış geniş üretim parkuru ve toplam 150 bin metrekareye kapalı alana sahip tesisleriyle küresel bir üreticidir. Durmazlar bugün iş ortağı olarak yol aldığı 80 distribütörü ile 120 ülkeye ihracat yapıyor ve üretilen makinaların %80’e yakını ABD, Avrupa birliği ülkeleri ve Avusturalya gibi gelişmiş sanayi ülkelerinde alıcılarıyla buluşuyor. Geriye kalan %20’yi ise gelişmekte olan ülkelerdeki ileri teknoloji yatırımı yapan veya yabancı ortaklıklarla yatırım yapan firmalar oluşturuyor.

MARKAMIZ

Durmazlar’ın makinaları bugün bütün Dünya’ya Durma markasıyla sunulmaktadır.

Marka, ’’Durmazlar’’ adından, küresel pazarda doğru konumlandırmayı başarabilmek amacıyla türetilmiştir ve bütün dillerde aynı fonetiğe sahiptir. Marka stratejisi güvenilirlik, çözüm yaratabilme ve sorun çözebilme yeteneği, küresellik ve inovasyon kavramları üzerine kurulmuştur.

HEDEFİMİZ

Ana hedeflerimiz global bir marka olarak yüksek sac işleme teknolojilerini küçük atölyelerin bile rahatlıkla kullanabileceği erişe bilirliğe ulaşmaktır.

İLKELERİMİZ

Bütün eylemlerimizde, ilişkilerimizde, yasalara ve etik kurallara bağlı kalmak; dürüst ve açık davranarak verilen sözleri tutmak, güvenilirlik, tutarlılık erdemlerinde öncü ve örnek olmak.

Sektördeki ve teknolojideki gelişmeleri takip etmek; sürekli öğrenme, yenilikçilik ve iyileştirme prensiplerini temel alarak, yaratıcılık becerilerinin geliştirilmesini desteklemek Bütün süreçlerde öngörülü davranarak fırsatları başarıya çevirmek; verimli, kaynakların etkin kullanıldığı, karlı bir kuruluş olmak.

Ürün ve hizmetleri, evrensel standartlarda; planlanan zaman, kalite ve maliyetlerde sunmak. Belirlenen hedeflere; ölçülebilir, izlenebilir parametreler yoluyla iş sonuçlarıyla ilişkilendirilerek ulaşmak.

Çalışanların yönetim ve karar süreçlerine etkin ve yetkin katılımını sağlamak. Bu yaklaşım sonucu kararlarda açıklık ve uygulamada şeffaflık sağlamak.

Müşterilerini varlık nedeni olarak görmek, onlara katma değerli ve kaliteli hizmet sunarak müşteri memnuniyeti sağlamak.

Belirlenen ortak hedef ve değerler doğrultusunda, sorumluluklarının bilincinde, uyumlu, paylaşımcı, uzlaşmacı ve daima ülke ve şirket menfaatlerini gözeterek çalışmak.